piątek, 26 lutego 2016

#2 Ogłoszenie


Cześć kochani! ;3
Przychodzę dziś do Was z paroma informacjami. Taaaak, mogłabym to wszystko napisać pod rozdziałami, ale trochę się tego nazbierało, więc postanowiłam dodać osobny wpis. 
A więc...
1. Mówiłam to tysiące razy, ale bardzo się cieszę, że tak wiernie czytacie mój blog. Dziękuję za wszystkie obserwacje i komentarze, jesteście wspaniali! <3
2. Mam nadzieję, że szablon się podoba. Robiłam go mając ustawioną dość dużą rozdzielczość ekranu, więc zastanawiam się, czy u Was odpowiednio działa. Nie jest na przykład w jakimś miejscu ucięty, czy coś na siebie nie nachodzi...
3. Niedługo stuknie 10.000 wyświetleń *cieszy się i podskakuje* i zamierzam dodać na tę okazję coś specjalnego.
4. No właśnie, co byście powiedzieli na notki specjalne? Byłyby to zapewne niepowiązane z fabułą fragmenty z życia (i nie tylko) niektórych bohaterów. Wpadłam na ten pomysł już jakiś czas temu i zastanawiam się co byście na to powiedzieli. Jeśli chcecie, to oczywiście możecie zgłaszać swoje propozycje na notki.
5. Cóż, publikacje rozdziałów mogą się odrobinę opóźnić. Wiecie jak to jest ze szkołą, a w najbliższym czasie nie mam przewidzianych wolnych dni... No chyba, że coś przeoczyłam, a to bardzo prawdopodobne. Posty mogą się ukazywać przynajmniej raz w miesiącu. 
6. Aktualnie jest tworzona zakładka ,,bohaterowie". Dodam ją za jakiś czas, ale jeśli nie chcecie spojlerów, to lepiej tam nie zaglądajcie. ;)
7. Jeśli ktoś jeszcze nie czytał, to zapraszam na nowy rozdział: 3. Okropne przesyłki przychodzą w małych paczkach
8. Myślę, że to chyba wszystko...

POZDRAWIAM!

9 komentarzy:

  1. Szablon jest prześliczny<3<3<3 Co do notek specjalnych to oczywiście ja z chęcią poczytam,a nawet złoże zamówienie.Gratuluje tylu wyświetleń:D...i zazdroszczę no,ale nie ma co porównywać mnie do cb heh.No i nie mg doczekać się zakładki"bohaterowie".No i...czekam na kolejny rozdział:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest piękny! :) Fajnie by było gdybyś dodawała specjalne notki. :D No to do następnego wpisu!
    ps dzisiaj wyszłam ze szpitala i znów mam stały dostęp do komputera. Czy coś mnie ominęło? Zaraz zobaczę.
    pozdro!
    lwie-opowiesci

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nic się nie rozjeżdża ani nie przycina, ładny szablon wygląda ładnie :)
    Chętnie poczytam notki specjalne, może coś np. o tym, jak spotkali się Uru i Ahadi?
    PS. W jakim programie zrobiłaś szablon?
    http://krol-lew-dalsza-historia.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech no pomyślę chwilkę... Obrazki do nagłówka przerobiłam w PhotoFiltre 7, aby nadać im przezroczystość, a w https://pixlr.com/editor/ oraz https://pixlr.com/express/ je ze sobą połączyłam i zrobiłam poprawki lub dodałam jakieś dodatki. Reszta to już tylko css.

      Usuń
  4. szablon jest bardzo ładny :) Specjalne notatki mogły by uatrakcyjnić bloga, a to że notatki mogą być z opuzieniem to normalka u większosci osób. Sorry że nie komentowalam ostatnio, po prostu nie mialam na to czasu, ale cały czas czytam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny szablon. A co do notki specjalnej to nie mogę się doczekać. Bardzo chciałabym zobaczyć zakładkę z bohaterami a w tym oczywiście piękne obrazki i ciekawe opisy. Nawet dobrze że zrobiłaś osobny wpis o ogłoszenia. Na widok ogłoszenia jestem ciekawa o co chodzi xd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon piękny i orginalny, jest idealny :) Ładnie dobrana kolorystyka. Co do pojawiania się notek to Cię rozumiem. Sama staram się dodawać je co weekend. Co do zakładki "bohaterowie", to nie mogę się jej doczekać. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kovu mam pytanko czy mogłabyś mi podać kody css jakie użyłaś jeżeli to nie problem ;)
    Zapraszam na http://historialwicymengine.blogspot.com/ jest nowa historia o synu Mengine ;D

    OdpowiedzUsuń